2011. március 4., péntek

Kézfertőtlenítők

Nem olyan régóta használok kézfertőtlenítőt...



Az egész úgy kezdődött,hogy kb.1évvel ezelőtt bementem a gyógyszertárba,és a vásárolt dolgaimhoz 2tubussal kaptam ingyen.Ez volt a Desiderm anti-bakteriális gél.

DESIDERM 50ml
Első benyomás: eszméletlenül erős alkoholos valami,mi a jó büdös francnak ez egyáltalán?mást is adhattak volna..
Majd 30másodperc elteltével: annyira finom illata volt a kezemnek,és jó selymes tapintású is volt,teljesen tisztának hatott a kezem.Szóval bevált.Mindig hordok magammal a táskámban is,sosem tudja az ember miféle kórokozóval kell nap mint nap megküzdeni.Jó,igazatok van,régen nem voltak ilyenek,de ha már adták..tudták hogy annyira fog tetszeni,hogy majd veszek újra..hmm,kis cseles! :)
5/5

Na,elfogyott az első tubus.Épp a másodikat használtam,amikor betévedtem a Müllerbe(ritkán jutok csak el,mert legközelebb Kazincbarcikán van).Na mondanom sem kell,mint valami elvarázsolt királykisasszony,megrohamoztam az Essence pultot.:) ..És mint aki jól végezte dolgát,onnan is elhoztam egy Essence kézfertőtlenítőt.Ugyanúgy50ml-es kiszerelésű,mint a Desiderm(pedig nekem úgy tűnt mintha kisebb lenne,de nem) valahogy mégis csalogatóbb volt az üvege mint a gyógyszertárinak,vagy nem is tudom..Hazavittem,kipróbáltam.

ESSENCE 50ml
Első benyomás: pici alkoholszaga azért van,de nem olyan vészes.
30mp elteltével: ugyan jó illatú lett a kezem,de közel sem olyan jó mint a gyógyszertáritól.Meg egyébként is..hogy mondjam,annyira tisztának azért nem éreztem utána a kezem.Újra nem vásárolnék belőle,az biztos,azt hiszem ezt az üvege miatt vagy meghagyom a nyaraláshoz(mivel olyan kis mini),vagy elfogyasztom és majd utántöltöm egy másikkal...
 5/3


ISANA 50ml
Rossmann-os látogatásom alatt fedeztem fel egy akciót,Isana kézfertőtlenítő 50ml 149.-/db.
Juhéjj!rögtön 2landolt a kosaramban.:)Hazavittem,örültem az újonnan szerzett zsákmánynak.
Első benyomás: kb.olyan erősségű alkoholszag,mint a gyógyszertárinál.
30mp elteltével:....40mp elteltével....50mp elteltével...nem,nem őrültem meg,BORZALMAS!!!nehezen szárad meg a kezemen(talán1perc múlva száradásnak indul),fura szaga van,igen,szaga (bocsi,de nekem olyan izzadtságszagra emlékeztet,mint amikor valaki a szoliból kijön..tudjátok!?).De ha már megvettem,azért elfogyasztom,de nem lesz a kedvencem az is biztos!
5/1

HIGEEN 110ml,illetve 80ml
 HiGeen kézfertőtlenítő alkoholos gél:
Mikor az előbb említett Isana-t leemeltem a polcról,már szemeztem ezzel,csak drágának találtam: 110ml 
került 599.-forintba.
Na legközelebb már nem hagyott nyugodni a dolog,megvettem rögtön kettőt belőle.
Első benyomás: enyhe alkoholos illat,de nem olyan tolakodó.
30mp elteltével: megint csak ugyanazt tudom elmondani,mint a gyógyszertári változatnál,hogy finom az illata,teljesen(?)tiszta érzetű kéz.Ennél több nem kell.
Természetesen a legutóbb vásárolt HiGeen  rózsaszín kis elefántos kézfertőtlenítő is nagyon-nagyon jó.Bár ez kisebb kiszerelésű,mert csak 80ml-es.Ez a legeslegjobb illatú az összes közül,már ami nekem megvan.
5/5

Mondjuk annyira én sem vagyok híve az efféle kéztisztításnak,mivel én is szívesebben mosok kezet Dove szappannal(nem folyékonnyal,mert azt utálom),de szükségből azért jó ha van nálunk egy ilyen.

3 megjegyzés:

  1. én csak a higeen kézfertőtlenítőt próbáltam és nekem is teljesen bevált :) az én kedvencem a rágógumis

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sokat utazom vonaton és buszon, ezért nálam elengedhetetlen ez a kis fertőtlenítő. Nekem a HiiGen vált be a legjobban, bár nem sokat teszteltem.

    VálaszTörlés
  3. most épp isanást használok, de nem vagyok róla én se jó véleménnyel. az illata tűrhető, de ragacsos marad tőle a kezem meg nem érzem olyan tisztának utána a kezem , mint a hiigentől. nálam az az abszolút kedvenc.: )

    VálaszTörlés