2011. március 9., szerda

Pan-project

Már sokszor megfogadtam,hogy addig nem veszek újabb kozmetikumot,amíg el nem használok egyet.Rengeteg termék sorakozik a polcokon,az utazótáskákban,a szatyrokban..stb,amik arra várnak,hogy elhasználjam végre őket,mielőtt még romlásnak indulnának.
Aztán az idők folyamán megtaláltam azokat a termékeket is,amik beváltak,de azokat hagyom a végére,mert ugye ha már megvettem a kevésbé jókat,akkor csak el kéne őket használni.
Ezeket fogom most bemutatni.


ELSŐ SOR:
1.Balea kéz-és körömápoló balzsam: korábbi bejegyzésemben már írtam róla,nehezen szívódik be és az illata sem igazán tetszik.
2.Forever Aloe Liquid Soap: aloés folyékony szappan,én tusoláshoz használom de többet vártam tőle mivel nem egy olcsó termék.Az illata?háát..nem tetszik!
3.Exclamation body spray: ezt azért vettem meg,mert ennek a márkának a parfümjét használom,és szeretem(jó illat,tartós is,és nem túl drága),gondoltam ez is jó lesz.Tévedtem.
4.Johnson's baby frissítő törlőkendő: akciósan vettem a Rossmann-ban(210.-),nem is egyet,hanem rögtön 3csomaggal.Többször nem fogom újravásárolni,ez már az utolsó csomag,borzalmas,szó szerint!
5.Isana kézfertőtlenítő: erről is írtam már korábban.
6.Village E-vitaminos testápoló krém(kókusz): első szaglásra nincs rossz illata de felkenés után ...megkértem a sógornőmet kenje már be magát vele,hátha csak rajtam ilyen rossz.Nem,rajta sem tetszett,mintha nem is kókusz illata lenne.Lehet,hogy valakinek beválik,de nekem nem.Pedig imádom a kókusz illatát.Ha ti is szeretitek,akkor ajánlom figyelmetekbe a Fruttini kerek tégelyes testápolóját,igaz hogy abban banán illat is van(bár szerintem inkább a kókusz érződik),de az legalább tartósan megmarad a bőrön.
7.Garnier Soft arckrém: ez sem vált be,egyszerűen nem szereti a bőröm.Ez a krém egyébként nálunk Essentials néven kapható(ez a rózsaszínű),ausztriában Soft,de amúgy egy és ugyanaz a krém.
8.Dove 5Essential Elements szemkörnyékápoló krém: nem tudom emlékeztek-e rá hogy ez a termékcsalád pár éve még kapható volt,arckrémjei lemosói is voltak(nagyon szerettem őket),csak beszűntették,de pár hónapja a Rossmann-os ujságban megláttam,azt hiszem olyan 600ft körül volt,3at vettem ebből is:).Nagyon megbántam,meg sem közelíti az Alverde szemkörnyékápolóját,ami egy csodaszer szerintem,de hát majd csak akkor veszek, miután elfogytak ezek..úhh mikor lesz még az..

MÁSODIK SOR:
9.Avon Foot Works cseresznyés hűsítő,hidratáló lotion: ennek nem a hatásával van bajom,csak az illata nem tetszik,nagyon erős.
10.Balea deo creme sensitive: hát erről elég érdekes a véleményem,mivel amire kitalálták arra nem jó,vagyis egyáltalán nem véd az izzadástól.De:annyira jó illata van,talán a Nivea arclemosó zselé illatához tudnám hasonlítani,kellemes,nőies,finom illat.Mivel nekem a célnak nem felel meg,ezért úgy használom mintha krémparfüm lenne,és kenem a pulzuspontokat szóval nyakra,csuklóra,meg ilyenek.:-)Elfogadnám testápolóba ezt az illatot.
11.Gliss Kur hajlakk: nagy kiszerelésű,ez nem vált be,mert nagyon korpásodik tőle a haj,érdekes módon a mini kiszerelésű hajfénytől nem.Az illata sem jó.
12.L'oreal Elseve Regenium sampon: 300ml-es kiszerelésű,ezt szeretem egyébként csak már nem most vettem(talán 2éve az Asia Centerben), ezért ezt vettem előre az (el)használandó dolgokhoz,meg ne romoljon.
13.L'oreal Elseve Ceramid R hajhab: borzalmasan erős illat,és nagyon nagyon büdös.Ausztriában vettem kettőt,már csak ez a flakon van szerencsére.
14.Gliss Kur Color Shine színvédő hajpakolás: nem rossz,de nekem nem tetszik az illata.Maradok a literes Serical termékcsaládnál.
15.Taft hajkrém: a pontos nevét már nem tudom mert leszedtem róla a cimkét,de annyira zsíros tőle a hajam,még ha csak a végére használom is,hogy nem tudom mi lesz vele mert csak a polcomon porosodik.
16.Alverde testkrém makadámdió és karitévaj: mikor megvettem még tetszett az illata,aztán már mikor elkezdtem használni,akkor döbbentem meg hogy milyen rossz.Az illata nem  tartós,de nem is baj mert nagyon büdös,és pereg le a bőrömről,még ha előtte bőrradirt is használok akkor is.Ugyanígy jártam a Herbamedicus termékcsalád olívás testápolójával is.
17.Oriflame Loves me...tusfürdő és kézkrém: már korábban írtam róla,hogy nem vált be.
18.Essence Surf's up edt: nem teszik az illata és nem is tartós.Az Essence másik illata jobb volt valamivel,de nem az én világom.
19.Alverde calendula ajakápoló:büdös,ezért csak itthon használom.:)
20.Corine de Farme sminklemosó tej: semmi extra,a sminket eltávolítja ugyan,az illata kellemes,de nagyon drága,nekem annyit nem ér,maradok a Níveánál az sokkal jobb.
21.Estrea arclemosó tej: a 100as boltból van,borzalmasan szárítja a bőrt,ennél a lemosónál nagyon igaz a mondás,hogy olcsó húsnak híg a leve.

4 megjegyzés:

  1. szia
    eclamation t még lehet kapni valahol ?:O
    kislány koromban imádtam azóta nem találok..
    köszi
    üdv

    VálaszTörlés
  2. Szia!Nálunk van a Rossmann-ban,néha a Dm-ben is,de csak a fekete-fehér(white),és pumpásba is meg deo spray-ben is lehet kapni.A herbáriában pedig a zöld parfümöt vettem.Sajna ami régen volt kék,az már nincs,meg volt piros is,az sincs,tavaly a Rossmann-ban volt talán 600ft-ért ez a deo spray+még kétféle,én ezt vettem meg egy rózsaszínt,de az utóbbit szeretem.:)

    VálaszTörlés
  3. Ajj nekem is annyi mindent elkéne fogyasztanom :( de olyan nehéz :( de most én is megpróbálom, hogy addig nem veszek semmit :) csak nehéz megállni :D

    VálaszTörlés
  4. :)szerintem sokan vagyunk ezzel így..nem véletlen az sem hogy ilyen sok beauty blogger van.Elgondolkodtató egyébként az is,hogy mondjuk én vmit meglátok vki oldalán,nekem is kell olyan,megveszem és nekem nem válik be.Akkor megint "fölöslegesen"kidobtuk a pénzt,a fene megeszi:) dehát na,az illatok csábítanak..a szomszéd kertje meg mindig zöldebb(vagyis a másé mindig szebb és jobb..):-D

    VálaszTörlés