2011. március 20., vasárnap

Mit rejt a táskám?..avagy túlélőkészlet,ami nélkül nem indulok el sehová :)

Ebben a bejegyzésben megmutatom nektek,hogy én mit tartok a táskámban.
Mivel én is szeretem olvasgatni az ilyen blogokat,gondoltam ti is szívesen olvassátok majd.
Jelenleg ezt a táskát használom,mivel sok minden belefér.


                                   Deichmann táska 4990.-forintba került,még tavaly vettem.


És a tartalma:
 Pénztárca: benne pénz és iratok,ha valami történne velem,tudjanak azonosítani vagy én tudjam magam igazolni.
Ásványvíz: nagyon sok vizet iszom,így ez mindig van nálam.
Mini deo spray: Nívea fresh,hogy mindig frissnek érezzem magam:)
Mini krémek: ezek nem tudom miért vannak a táskámban,mivel annyira nem szükségesek,pláne nem ennyi fajta,na mindegy..
Papír és toll: ha netán valamit fel kellene jegyeznem,vagy alá kellene írnom.
1 reklámtáska
Essence kis táska(rózsaszín,de van ilyen nekem lilában is): 
tartalma:  sebtapasz,Wick cukorka,meggyes cukorka,némi aprópénz,citrompótló,cukorpótló,Tic-tac,Halls cukorka,Strepsils,teafilter,görcsoldó és algopyrin.
Tampon,tisztasági betét:)
Orbit rágó(nagyobb kiszerelés,így olcsóbb)
Határidőnapló: almazöld,a Tescoban vettem
Parfüm minta: Naomi Campbell Exult: nagyon fincsi,csak nálunk már nincs egyik üzletben sem.
Essence pocket beauty fésű+tükör
Papírzsebkendő
1 euró :-D
pár darab hajgumi,és egy hajcsatt
Isana kézfertőtlenítő 
csoki: ha megéhezek útközben...
kiskanál: joghurthoz,pudinghoz vagy a teát megkavarni (vagy elkavarni ..esetleg elkeverni..na maradjunk annyiban hogy a teához:) )
Nedves törlőkendő: a legjobb törlőkendő szerintem ez a Nívea baby Soft&Cream
Telefon: jelenleg ez a Nokia 2690es telcsim van,és nagyon szeretem!
és végül,de nem utolsó sorban egy Oriflame neszesszer:
tartalma: Essence szempillaspirál,Labello med,Balea ajakbalzsam(új kedvenc),Essence Sun Club szájfény(08.Sun Glow).
Ja és még ami a képről lemaradt,de a táskámban szokott lenni,az a kulcs csomó,de az most benne van az ajtóban. :)

.....és egy-két éneklő halott...:-)
Van benne még német harcoló katona is!..és sokszor azon nevetek,ha valahol rosszul lennék és kinyitnák,biztos zárt osztályra vinnének.:-))

Hát ez egy kicsit hosszúra sikeredett,de remélem nem untattalak benneteket vele?!
Ha ti is kedvet kaptatok bemutatni mi van a táskátokban,akkor nagyon jó lenne ha megírnátok hogy ti mit tartotok benne,nagyon szívesen olvasnám!

1 megjegyzés:

  1. Szép lista:) Én 1 éve még egy sokkal kisebb táskával rohangáltam, de amióta van egy nagyobb, vissza se tudnék állni kisaebbre, annyi "szükséges" cuccom lett :) Csak tudnám hogyan.... szerintem saját lábukon meneteltek be a tatyómba:)

    VálaszTörlés