2011. március 28., hétfő

.....3.

03.27.

Reggel: 1cappuccino
            1 PinkLady alma :)
            1/2cs.ropi
            2,5dl citromfű tea
            2,5dl víz
            1 magvas joghurt(Seraph)
Ebéd: 2db főtt tojás 1szelet barna magvas kenyérrel
          2,5dl víz
          Párolt zöldség(cukkini,káposzta,lilahagyma),főtt bab
    


Uzsonna: 1banán
               2,5dl víz
               1gyerekcappuccino kiskanál tortadarával elkeverve :)
Vacsora: 1db rántott máj,főtt rizs,cékla
               2,5dl víz
               1 tescos kókuszos müzli szelet
               2,5dl citromfű tea

Amit tudni kell,hogy én nem szeretem sem az almát,sem a körtét,így nem is tudom mikor ettem utoljára,de ez az alma jól nézett ki, a Tesco-ban vettem,csak drága.Talán megszeretem ezt a gyümölcsöt?
...Egyébként nem csak a fogyás miatt kezdtem el a diétát,hanem azért is,mert be van gyulladva alul a fogínyem,és szeretném ha elmúlna mert elég csúnya,fogászatra meg nem szívesen mennék ha nem muszáj.Bár lehet hogy az lesz belőle.

4 megjegyzés:

  1. Úhh ha én ennyit ennék akkor gurulnék :S

    VálaszTörlés
  2. :-D hahaha,akkor lehet hogy ez még nem is diéta??
    Most elbizonytalanodtam..
    Na majd odafigyelek!:)

    VálaszTörlés
  3. Nem azért írtam hogy elbizonytalanodj :D . Az a baj hogy én könnyen hízok :D

    VálaszTörlés
  4. Tudom.:)
    Amúgy én is gyorsan meg tudok ám hízni,de hát ha olyan finom ételek vannak!

    VálaszTörlés