2011. március 16., szerda

TAG 20

Ezt a tesztet Rami blogjában fedeztem fel először,de aztán láttam hogy sokan kitöltöttétek,gondoltam én is beállok a sorba,és ha már itt vagytok,olvassátok az enyémet is.

1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?
Ruha nélkül semmiképpen nem megyek ki a házból,de ha a kérdést úgy értetted hogy mit viszek magammal ha megyek valahová,akkor a következőket:
-telcsi
-pénztárca
-ajakápoló
-papírzsebkendő
-rágó
-kis palack ásványvíz
De ez természetesen változhat aszerint,hogy éppen hová megyek.

2. Kedvenc sminkmárkád?
Essence,Avon,Oriflame,Alverde.

3. Kedvenc virágod?
Orchidea,liliom

4. Kedvenc ruhabolt?
turkálók,kínai,Takko,és a Tesco ruhás részlege,ha ez annak számít.

5. Kedvenc parfüm?
többfélét használok,de az abszolút kedvenc az a Gucci Rush2 és a Bvlgari Omnia Crystalline.

6. Magassarkú vagy lapos?
lapos,bár tetszik a magassarkú de sok nőtársamhoz hasonlóan én sem bírom benne sokáig,de alkalmakra azért felveszem.

7. Jó jegyeid vannak általánosságban?
Már nem kapok jegyeket,hála Istennek!De amikor még suliba jártam és tanultam,akkor jó jegyeim voltak.

8. Kedvenc színed?
rózsaszín,pasztell lila,fehér.

9. Szoktál inni energiaitalt?
Régen ittam,ma már csak elvétve,szinte soha.Azért egy éjszakai szalonnasütéshez meginnám.

10. Szereted a gyümölcsleveket?
igen, de inkább az ásványvíz/csapvíz/kútvíz.Azért néha jól esik például:epres Cappy,havas szilvás Nestea,rostos levet pedig csak nagyon ritkán iszom.Amit még szeretek az a facsart grapefruit leve.

11. Szeretsz úszni?
Tudok úszni de nem szeretek,mert hamar kifáradok.De ha a boldogságban kérdezted,abban igen,szeretek!

12. Villával eszed a sült krumplit?
dehogy eszem,csak kézzel és kész.Még a strandon az étteremben is kézzel,magasról teszek rá,ki mit gondol.Most szerencsétlenkedjek késsel-villával krumplit enni?Aztán mikor felszúrom a villára,azon elmélkedjek,hogy a nagyobbat egészben kapjam-e be,vagy előtte esetleg kettévágjam-e a késsel?:)
Persze ha néhanapján eljutok étterembe,akkor csakis villával.

13. Mi a kedvenc hidratálód?
Bebe arckrémek,illetve a Nívea hidratáló krémjei

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?
Ha engem valaki elvisel,és el akar venni  feleségül(ember legyen a talpán),akkor minden további nélkül!...persze csak ha megkérik a kezem,anélkül nehéz lesz.

15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?
Nagyon könnyen,de egyébként nyugodt természetem van.Persze ez csak a hamis látszat.

16. Érdekel a szellemvadászat?
Micsoda???dehogy érdekel!..a horror filmet viszont szeretem.

17. Van valami fóbiád?
a konnektoroktól valamiért nagyon tartok,szerintem azért mert mikor kicsi voltam és kórházban voltam sokáig,kísérleteztek rajtam,és volt valami verejtékvizsgálat ahol megcsípett az áram.Meg jóval utána a diavetítőnk lett zárlatos,és az is megcsípett.Na azóta minden bajom van,ha be kell dugnom valamit a konnektorba.
a másik fóbiám pedig az hogy nem olvassátok végig a Tag-emet..:D

18. Rágod a körmeidet?
Nem,és nem is rágtam soha.

19. Volt már halál közeli élményed?
Nem emlékszem.Talán párszor autópályán való előzés után,hogy húú épphogy befértem a két autó közé,még a meleg is elöntött.Ha ez annak számít,akkor igen.

20. Kávézol?
Régen kávéztam,de november óta nem iszom.Amikor még ittam,akkor reggelente a wc-n ülve kis csészével a kezemben a kávémat kortyolgatva vagy olvastam az újságot,vagy a vásárolni való listámat írtam egy papírra.Vicces látvány lehettem.
Szóval ma már csak cappuccinot iszom.Tudjátok?!kis csészével...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése