2011. március 24., csütörtök

Itt a tavasz,és a...fogyókúra ideje !

Sziasztok!

Elég szép idő van odakint,süt a nap aminek nagyon örülök bizonyára ti is így vagytok ezzel.
Végre itt a tavasz,és amiért most írok az nem más minthogy belegondoltam abba,hogy olyan hamar repül az idő és hamarosan itt a nyár is,a strandszezon,én pedig nagyon szeretnék már belekezdeni valami fogyókúrába de sürgősen.:)
Nem mondom azt,hogy nagyon sok fölösleg van rajtam,de azért mivel én általában vékony vagyok,és voltam mindig is (egy-két kivételtől eltekintve),ezért szeretném végre valahára igazán jól érezni magam a bőrömben és leadni pár kilót.Utoljára pontosan 10éve amikor tanfolyamra jártam akkor szedtem fel magamra pár kilót(az ülő munkában,mivel gyakorlatunk is volt,így majdnem az egész napot ott töltöttem:2 csomag chips,Honi párizsi,kifli,0.5literes kóla,meg némi víz volt a napi fogyasztásom az ottlétem alatt,és ez minden nap!)de ahogy levizsgáztam úgy vissza is fogytam mindenféle fogyókúra nélkül.A kor előrehaladtával úgy gondolom ez egyre nehezebb,a felszedett kilókat leadni.
Jelenleg így nézek ki:




Ugyan nem annyira látszik,de van egy kis fölösleg a hasamon és a combomon,így muszáj belevágnom.
Még bújom a "szakirodalmat",hogy melyik verzióba kezdjek bele,annyi féle fogyis módszer van,csak győzzek válogatni belőle!Aki hasonló problémával küzd,azokat is arra buzdítom hogy vágjanak bele nyugodtan,mert a közérzetünk is javulni fog,meg hát ugye nem utolsó szempont,hogy az önbizalmunk is vele együtt.
Szóval kedves olvasóim,kalandra fel,és irány a friss levegő,a sétálás,a kirándulás,bográcsozás a szabadban(hehe ez is a fogyókúra része,a jó finom babgulyás).
Jajj istenem,most eszembe jutottak a régi szép idők,amikor még táborozni jártunk a Balatonra,az ottani programok,a barátságok,mikor körülültük a tábortüzet és énekeltünk,szalonnát sütöttünk a parázson..milyen szép és jó volt akkor!:)
Szóval hamarosan jönnek a fogyis bejegyzések,próbálok összegyűjteni olyan ételeket is,amiket szívesen fogyasztok én is,és ezt megosztom majd veletek,hátha ti is hasznosítjátok majd.Hiszen nem jó úgy fogyókúrázni,hogy nem ehetünk finom ételeket,és le kell mondanunk erről-arról.Én sem akarok semmi drasztikus fogyókúrába belekezdeni,csak egy picit az étrendemen változtatni.Remélem sikerülni fog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése