2011. február 26., szombat

Díjat kaptam!

Legnagyobb meglepetésemre megkaptam életem első blogos díját,Millacsillától,ami a Zsákmányoló Bloggerina nevet viseli.Nagyon szépen köszönöm neki,és az külön öröm számomra,hogy az elsők között kaptam meg ezt a díjat,mivel ő az alapítója is.Még egyszer köszönöm!


Következzen tehát az 5 kedvenc üzletem/márkám:
Rossmann: itt mindig van akció,és azt hiszem senkit nem lepek meg azzal,hogy főleg az Essence cuccok miatt járok ide.
Bijou Brigitte: szeretem az itteni bizsukat,kiegészítőket,hajba valókat.
Turkáló: :-) sok blogtársamhoz hasonlóan én is szeretek járni,a sok egyedi cuccok miatt,és mert olcsó dolgok vannak.
Dm: én főleg azért szeretem,mert ez az első olyan üzlet nálunk,amiben végre olyan termékeket is meg tudok vásárolni,amiket eddig csak külföldön tudtam.És mert olyan Ausztria-illat van odabenn...:-)
Müller: bár elég drága hely,de én azért szeretem.Azt hiszem nem árulok el nagy titkot,hogy miért is szeretek ide járni(bár elég ritkán jutok el),kb.azért amiért szerintem mindenki más,mert olyan dolgokat is meg tudok itt venni,amit szintén csak Ausztriából tudtam eddig megvenni.Imádom az édességeket,a teákat,a kozmetikumokat amik egyéb más drogériában nem kaphatóak.

És az 5 Zsákmányoló Bloggerina,akiknek tovább adnám a díjat:

1 megjegyzés: