2011. február 3., csütörtök

Dm és Rossmann HAUL

Tegnap vásárolni voltam,de csak késő este értem haza,ezért nem volt időm megcsinálni a post-ot róla,de most van egy kis időm,hát tessék.. :)

                                                                         DM

-Szalvéta 2csomag (aranyos pipi és nyuszi mintával=nagyon cukik..)
 Imádom a szalvétákat,és most akciós is volt. 59.-/csomag
-Balea young tusfürdő "turbékoló galambok"fantázianévvel :)
 Bevallom őszintén,a csomagolása volt az,ami először megtetszett,majd az árára pillantottam,tök olcsó,gondoltam lássuk az illatát..kókusz,vanília és fehér mósusz,nekem olyan mintha a Dm-es Alverde makadámdió és karitévaj testápolóba szagoltam volna bele,el is döntöttem passzol egymáshoz a két illat,és már landolt is a kosaramban.:) 299.-
-Ebelin körömlakk lemosó korong(30 db):acetonmentes,és nagyon finom,gyümölcsös illata van!Jó lesz az úti csomagba,ha megyek valahová nyaralni..majd ha lesz sok pénzem,addig csak gyűjtögetem a mintákat..:) 399.-
-Miss Sporty körömlakk(105):rózsaszín csillogós,nekem nagyon tetszik a színe. 549.-
 Így néz ki 2rétegben felkenve:

-Balea kéz-és körömápoló balzsam(30ml):ebből is kettőt vettem,anyunak(ő kérte hogy hozzak neki kamillásat) meg magamnak is(természetesen szintén az úti csomagba.)Nem rossz egyébként,hamar beszívódik és az illata is jó.Nem tudom ti hogy vagytok vele,de nekem az a tapasztalatom,hogy ezek a termékminták mintha másabb illatúak lennének,mint a nagy kiszerelésűek.Már nem először tapasztaltam..199.-
-S-he stylezone all in one jumbo pen szem-és szájceruza(01 rose): nagyon szép színe van,és az illata..hmm!nagyon jó.Azt nem tudom mennyire tartós mert ebből a márkából még nem próbáltam semmit.Na majd ezután..persze ha beválik. 799.-
-Balea Vital hidratáló arctisztító kendő(25 db):afrikai életfa kivonattal:),illipevajjal,E-vitaminnal és panthenollal érett bőrre.A tonikját szagoltam meg,mivel ezt nem lehet felbontani,és megtetszett az illata. 549.-
-Himalaya Herbals gyengéd radírozó arclemosó (barack&aloé vera kivonattal): kétféle volt a dm-ben,de csak ennek tetszett az illata.Nekem olyan Nivea-s,remélem beválik majd.Igazából én a Bebe arclemosó habját használtam eddig,szeretem is,csak ritkán jutok el a Müllerbe,ezért gondoltam újítok egy kicsit.Nem a legolcsóbb termék,de egy próbát megér. 1499.-
-Nívea Q10Plus ránctalanító arctisztító tej: hát igazából ezt azért vettem meg,mert ez volt régen a kedvenc arctisztító tejem,és hát eléggé tartósan megmarad az arcon az illata,tehát elég intenzív,és mégis diszkrét.Csak az ára miatt nem vettem már..Most éppen jó árban volt,és megvettem. 1299.-
-Corine de Farme hidratáló sminklemosó tej:ezzel már régóta szemezek,de még eddig nem szagoltam,most igen.Kellemes,gyengéd illat.Szerintetek megvettem?hát persze!:) Pedig ez meg pláne nem a legolcsóbb termék.Ajjaj,eddig nem is tűnt fel hogy 3féle arcápolót is megvettem.Atyaúristen!!!Egy életre elég..
1599.-

...persze a Rossmann-t sem hagyhattam ki,mivel útba esett :)

                                                                         ROSSMANN


-Zenner körömkefe(rózsaszín)  385.-                                           
-Kit Kat szelet (imádom)  149.-
-Halls cukor feketeribizli-mentol ízben  249.-
-Nívea szappanok:ez valami újfajta(vízililiom&olaj):azt hiszem
  lesz majd bejegyzésem a szappangyűjteményemről is..:)  199.-/db
-mintás körömreszelő(+ajándék szem-és szájceruza halvány
  rózsaszínű)  399.-

2 megjegyzés:

  1. cute blog!!
    http://elbasaez.blogspot.com/
    http://beyourselfp.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Hola!
    Muchas gracias!
    Su blog es muy bueno, me alegro de que los húngaros no sólo buscan en mi blog.
    Espero volver aquí a menudo! :)

    VálaszTörlés