2011. január 14., péntek

Arcápolási termékek

Sok időbe telt,mire megtaláltam a megfelelőt akár arctisztításról,akár arcápolásról legyen is szó.Nagyon régóta kerestem a tökéletes arcápolókat,amik ahelyett,hogy segítettek volna a problémás bőrömön,csak rontottak a helyzeten.
Félelmetes egyébként,hogy milyen irgalmatlan mennyiségű pénzt el tudunk költeni szépségápolásra..
Ma azokat a termékeket fogom bemutatni,amelyekkel én az arcomat ápolom.Ugyanis megtaláltam azokat a termékeket,amik nekem beváltak.Persze nem biztos,hogy ami nekem bevált,az másoknak is működni fog.
Íme az én kedvenceim:

ARCTISZTÍTÁS

Arclemosó:
Bebe Young Care 3in1 kímélő arclemosó hab                
Tonik: Alverde vadrózsa arclemosó tonik



ARCÁPOLÁS



Arckrém:
Bebe Young Care arckrém
-mattító krém: B5 és E vitamint tartalmaz,krémzselé állaga van,kellemes zöld tea illatú.
-intenzív krém: ez a krém az abszolút kedvencem.Kellemes avokádó illata van.
-relaxáló krém: nem csak ápolja,hanem lazítja is a bőrt.A lágy krémben található olajok feszült bőrét különösen puhává és bársonyossá varázsolják,egyúttal hidratálják.Kellemes százszorszép,vanília és kókusz illata nyugtatja érzékeit.Ezt a krémet éjszakára használom,a másik kettőt nappalra.






És amit nagyon szerettem,csak valamiért                                              
kivonták a forgalomból,az pedig a
Nivea Visage Complete Protection arckrém.





SMINKLEMOSÓ

Nivea Visage Double Effect                                                
kettős hatású szemfestéklemosó
Nivea Visage vízálló sminklemosó gél-krém
Essence olajmentes kamillás szemfestéklemosó.
Mindhármat szeretem,felváltva használom.



Pattanásra(gyulladt,hülyeséget csináltál és kinyomtad,sebes,akármi)egyszerű Baba szappant ajánlok,vagy a Nivea krémszappant.Amit jelenleg használok,és az is jó,az pedig a Yamuna mézes szappanja.

Amit még imádok:a 24féle gyógyfüves Svéd csepp.Ez egy 40% alkoholtartalmú készítmény,ami nagyon sok gyógynövényt tartalmaz.Este vattával felviszem a bőrömre,gyorsan beszívódik,és reggelre a pattanások láthatóan gyógyulnak.És nem csak bőrre jó,hanem teába keverve is.Minden nap egy evőkanállal iszok belőle teába keverve.Nagyon hatásos.

Arcradírként pedig hetente 1x kikeverek pici mézet őrölt kávéval és egy kis vízzel,és ezzel jó alaposan leradírozom az arcom,és az eredmény magáért beszél,csak ajánlani tudom.

Azért remélem,hogy a természetes megoldások egyre több ember szépségápolási praktikáiba költöznek be!:-)

2 megjegyzés: