2011. január 4., kedd

Intim higiénia

Ezt a témát én még egy blogban sem olvastam,ezért úgy gondoltam,hogy írok róla egy bejegyzést...bár annyira nem szeretnék elmélyülni a témában,de azért leírom hogy én milyen termékeket használok erre a területre.
Remélem nem botránkoztatok meg ezzel senkit,mivel ezt úgy látom sokan tabu témaként kezelik.
Szóval...

Mit mond a nőgyógyász?
-az intim lemosók tönkreteszik az ember öntisztító rendszerét
-nem kevés pénzbe kerül
-minden nőnek más a nyálkahártyája,akinek eleve lúgosabb,azt bizony hipp-hopp
tönkreteszi az összes ilyenféle lötyi
-azt mondta,használhatom,de semmiképp sem naponta,mert kiiktatja a szervezet
természetes védekezését,a túlzott fertőtlenítés pedig nem tesz jót hosszabb
távon
-semmilyen szappant nem szabadna használni intim területen,csak és kizárólag
tiszta vízzel kellene mosakodni

Mit gondolok én?
-nagyanyáink korában még hírből se létezett,mégse volt gondjuk
-ha mégis,akkor is sokkal természetesebben meg tudták oldani
-csak tiszta vízzel???fene tudja...én kiszaladnék a világból szerintem...
A sima babaszappanra esküszöm egyébként,csak nekem egy kicsit "mamás"illata van.Nemrég vettem Yamuna zöld teás szappant,és jelenleg azt használok.De azért néha-néha a bevált intim lemosómat is használom.

Íme az én kedvenceim:





1.Vionell intim Mild-deo dezodor: lágy,friss illatú,alkoholmentes
kamilla kivonattal és avokádóval
2.Vionell intim Soft&Sensitive mosakodószer: szappanmentes,valamint
parfüm-és színezőanyag-mentes
kamilla kivonattal és avokádóval
Ezt a termékcsaládot a Dm-ben lehet kapni,azt hiszem 899.-/db

3.Beauty Formulas Feminine intim törlőkendő: Auchan-ban vettem,finom illata van,nekem ez vált be.
4.OB tampon
5.Gillette Venus borotva
6.Gillette Satin Care borotva gél sárgabarack kivonattal: Müllerben vettem 825.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése