2011. február 11., péntek

Rothadt vírus-avagy beteg vagyok

Na most jól kimerültem,és ledöntött az első vírus.
Fájt a fejem,fájt a torkom,elment a hangom..néha hörögtem is..aztán úgy folyt a könnyem,mint még soha.
Hát mit tehettem?Kénytelen voltam elmenni az orvoshoz,aki felírt nekem 3féle gyógyszert:
  • Algopyrin
  • Augmentin(ez egy erős antibiotikum)
  • Naturland Mixtura pectoralis köptető(ugye milyen hülye neve van? :-D )
Ki nem állhatom a gyógyszereket, de azért az ember reméli hogy hátha jobb lesz tőle.
Mi az hogy holmi vírusok csak úgy a birtokukba vehetnek engem,amikor én közkincs vagyok?:-DD
Na azért megpróbálom én a gyógyszerek mellett még a természetes dolgokat is alkalmazni,hátha jobb lesz:
  • hársfatea mézzel
  • lándzsás útifűszirup
  • meggybor torokfájásra(ezt ajánlották,de ez sajnos nincs itthon,majd iszok helyette forralt bort)
  • ACC 200( ezt csak estére ajánlják,nem tudom miért..)
  • mellkast bekenni disznózsírral,törölközőt rátenni,hogy melegbe legyen és holnapra jobb lesz.
Tessék,lehet válogatni!Ne engedjük,hogy holmi kis vírus ledöntsön a lábunkról!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése