2011. február 16., szerda

Kézkrém kollekcióm 1.rész

Szeretnék nektek egy rövid kis beszámolót írni a kedvenc kézkrémjeimről.
Elég sok féle kézkrémet próbáltam már,sokat kísérleteztem mire rátaláltam a számomra legtökéletesebb kézkrémre,ami mind illatban,mind pedig hatását tekintve is abszolút tökéletesek.
Az Essence "24órás kézvédő balzsam-téli trendkiadás" 2010 decemberétől 2011 februárjáig, illetve a készlet erejéig lesz megtalálható az üzletekben.A kollekcióban 3 illatkombinációban található meg az ápoló, téli hidegtől megóvó kézkrém.Érzéki tea és gyümölcs kombinációk biztosítják kezeid kényeztetését az év ezen hideg időszakában.Ápoló összetevői, mint a shea vaj és kókusz olaj biztosítják a szükséges védelmet.Ezek a nyugtató krémek sokkal elviselhetőbbé teszik számodra a telet.  (forrás:Essence)

(saját fotóm)
  1. Rooibos tea&szeder: fantasztikus illat,szuper gyorsan beszívódik,és valóban jól ápol.Egyszerűen ellenállhatatlan,a személyes kedvencem.Egy régen kapható töltős ceruza jut róla eszembe,annak ugyanilyen illata volt.
  2. Chai tea&mandarin: ennek sincs rossz illata,valamire ez is hasonlít de nem jövök rá hogy mire.Egy régi emlék ugrik be róla,de nem tudom hogy mi az.Ááá...meg is van:emlékeztek még az Oriflame Sun nevű parfümjére?nagyon szerettem,igaz hogy az tipikus nyári illat volt,ez pedig egy téli kollekció..hm na mindegy.Szeretem ezt a változatot is.
  3. Fehér tea&grenadin: fincsi gránátalma illata van,már be is kentem vele a kezem(a jobbon a mandarinos van:-D ),de nem jövök rá hogy mire emlékeztet.
A sorrendet a legkedveltebbel kezdtem,de azért megvenném újra mindhármat,mivel egyáltalán nem kelt zsíros érzetet a kezemen,vagyis elég jól beszívja a bőröm,kis aranyos csomagolása van(ez egyébként jellemző az Essence termékekre),valamint  tényleg nagyon puha tőle a kezem.Az ára sem vészes,399.-/darabja.
(Ez a bejegyzés nem szponzorált,a saját tapasztalatomat írtam le.)
Finom illatú,puha és ápolt kezeket kívánok nektek!!

1 megjegyzés:

  1. szia.tudnál nekem irni egy mail?darkangel13@citromail.hu.lenne egy kérdésem.ird bele ennek a posztnak a linkjét

    VálaszTörlés