2011. február 7., hétfő

Januári kedvencek

HAJÁPOLÁS
  • L'oréal Elvital Kera Protein sampon,balzsam,hajkúra.Nagyon kellemes illata van,sajnos nálunk ezt a fajtáját már nem lehet kapni,Ausztriában vettem az Ihr Platz drogériában,3.45euro-ért darabját.
  • Serical Milk Protein hajpakolás: azt hiszem ezt már nem kell bemutatni,hiszen mindenki tudja miről van szó.
  • L'oréal Elséve Full Restore kifésülő spray
  • Gliss Kur Oil Nutritive folyékony hajvégápoló
  • L'oréal Elséve Nutri-Gloss hajvégápoló szérum

TESTÁPOLÁS
  • Duschdas Warm&Relax tusfürdő: fincsi mandula kivonattal és tejjel.Ez egy limitált kiadású tusfürdő,még tavaly vettem a Müllerben,de sajnos azóta sem kapok.Nagyon nagyon nagyon szeretem!!!Jó lenne ha még tudnák venni belőle.):
  • Dove Supreme Selyem Szépség testápoló: nagyon kellemes illatú(gyengéd,nőies),és nagyon puha bőrt eredményez.Egyszerűen nem tudom megunni.
  • Eucerin pH5 szappanmentes szappan: az érzékeny bőrömnek nagyon jó,kíméletesen tisztítja,az illata pedig...hmm!Számomra ez a legjobb szappan.Akinek nagyon problémás a bőre azoknak pedig mindenképpen ajánlom.
  • Macis szappan(szemcsés): már írtam korábbi bejegyzésemben,hogy nem használok sem arcradírt,sem pedig testradírt,mert erre a célra van radírozó kesztyűm,illetve természetes dolgokkal oldom meg.De amit még erre a célra használok az egy mézes macis szappan.Rossmann-ban vettem,de mostanában csak a Dm-ben látok,csak annak barna színe,és más illata van,és kisebb is.
  • Nivea dry comfort golyós-,illetve krémdezodor: nőies,diszkrét illat,nekem ez vált be a legjobban.A deo-sprayket nem igazán szeretem,mert ha megfújod,csak a fele jut el célirányosan a helyére,a többi pedig légfrissítőként szolgál pár percre.(:
  • Essence 12h kézkrém: étcsokoládé és narancs illata van,nagyon szeretem.
  • Nivea Creme: világszerte a legkelendőbb hidratáló krém.Mindig hordok magammal a táskámban is egy mini tégelyt.
  • Kaufmann Haut-und Kinder-Creme: Ausztriában vettem,sajnos nálunk nem kapható.Ez is egy sokcélú krém,olyasmi illata van,mint a Carmex-nek,csak attól sokkal jobb.Minden nap beleszagolok annyira nem tudok betelni az illatával.(:Amire én használom:ajak,könyök,kéz,homlok.
  • Kneipp mandulavirág fürdőkristály és fürdőolaj mandula-és jojobaolajjal
  • Exclamation white edt: simán lehetne akár parfüm is,annyira tartós az illata. 
 ARCÁPOLÁS
  • Bebe young care 3in1 kímélő arclemosó hab
  • Bebe young care arckrém(avokádó)
  • Nivea Visage aktív tisztító maszk(nagyon jó illata van)
  • Nivea Visage Double Effect szemfestéklemosó: dörzsölés nélkül gyorsan feloldja még az extrém vízálló szemfestéket,szempillafestéket is.Érzékeny bőrűek is nyugodtan használhatják,mert abszolút nem csípi a szemet.

KEDVENC TEA
  • Teekanne "forró szerelem"  gyümölcstea-keverék málna és vanília aromával.
  • Pickwick teáscsésze: imádom a teákat,mostanában az eper formájú csészében iszom.



4 megjegyzés:

  1. Úúú nagyon tetszik a pillangós sminkdoboz*.* pillangómániás vagyok:$

    VálaszTörlés
  2. Ezt még anyu vette nekem,kb.7éve,a Józsefvárosi kínai piacon.Nem tudom,lehet-e még kapni.
    Elfogadnám nagy méretben is..(:

    VálaszTörlés
  3. a ritter sport csokik tényleg nagyon finomak. bár én az összes német csokit imádom :DD

    VálaszTörlés
  4. Én is imádom a német csokikat,csak egy picikét kevesebb cukrot is rakhatnának bele mert szerintem egy kicsit édesek.De amúgy tényleg nagyon finomak!

    VálaszTörlés