2011. április 23., szombat

A kedvenc fogyis ételem :)

Mostanában ezt a könnyen elkészíthető zöldséges ételt fogyasztom leginkább,és annyira bejött nekem,hogy ha minden nap enném,akkor sem unnám meg.:)
Hozzávalók:


 -kelkáposzta ízlés szerint
-1fej lilahagyma
-1fej fokhagyma
-1 paprika
-sárgarépa ízlés szerint(1nagy vagy 3kicsi)
-1dl hántolt napraforgómag(lehet több is)vagy sós mogyoró
-só


2-3ek.olajon pici sóval a felkockázott paprikát és a sárgarépát megpirítjuk.
Utána 2-3ek vizet ráöntünk és fedő alatt pároljuk.Addig kell amíg el nem fövi a vizet.
Majd beleszórjuk a natúr(sótlan) hántolt napraforgómagot,és együtt pirítjuk pár percig.Végül a kelkáposztát és a lilahagymát is beletesszük,és kb.10perc alatt összepároljuk az egészet.
Olajban a fokhagyma gerezdeket megpirítjuk,lecsepegtetjük,és kis darabokra vágjuk.Hozzákeverjük a párolt zöldséghez.Ugyanebben az olajban lehet hozzá pirítani cukkinit is,amit előtte szintén kis kockákra felvágtunk.
A végén én még szórtam bele jó sok napraforgómagot,mivel kevésnek találtam.:)
Nagyon finom,érdemes kipróbálni!
(Azért nincs címe,mert én találtam ki,mivel ezek az alapanyagok voltak itthon!)

2 megjegyzés:

  1. ez jónak tűnik, köszi a receptet! imádom a zöldségeket és minden hozzávaló, amit felsoroltál nagy kedvencem. Biztos, hogy kipróbálom ezt a receptet, köszi! :)

    VálaszTörlés