2011. április 7., csütörtök

Mit viszek magammal a nyaralásra ? 2.rész

Ezt a listát tavaly írtam,mielőtt Ausztriába mentem volna.(1hétre)

SZÜKSÉGES TISZTÁLKODÓSZEREK:
-Bőrönd,amiben:
-sampon(wu2 mini)
-sampon(4db mini Swiss-o-par zöldalmás)
-Nívea mini hajhab,hajlakk
-Taft mini hajzselé utazáshoz
-Gliss Kur Liquid Silk Gloss regeneráló pakolás(2szeri használatra volt még benne,amúgy nem szerettem)
-Nívea hajegyenesítő krém minta
-hajráf,2hajgumi(kicsi és nagy),2pár oldalra való csatt,fésű
-Alverde 15ml szemkörnyékápoló krém(imádtam,szinte kipárnázza a szem körüli bőrt)
-picike Dove szappan Fenjal-os tartóban:),bár a szállodai szobában volt egy mini fehér Lux szappan(nagyon jó illata van,kár hogy nálunk nem lehet kapni,de még ott sem kaptam csak gyümölcsös volt,azt meg nem vettem)
-2db Palmolive mini 50ml-es tusfürdő(olívatejes)
-2db Nívea Soft mini testápoló minta
-Oriflame Embrace parfüm(15ml)
-Gillette Venus borotva(+betét):nem kellett..:)
-cipőkefe anyunak:)
-1/2csomag papírzsebkendő
-Nívea Visage arctisztító kendő
-fogkefe,fogkrém,kispohár
-fehér Palmolive neszesszer
-Nívea Visage Q10minta(3db-ból áll:éjszakai és nappali krém,ill.szemránckrém)
-LadySpeedStick mini krémdeo
-wc-papír
-lila fürdőrózsa
-törölköző(fölösleges volt,mert volt a szállodában)
-esernyő/esőkabát(a kínaiba vettem anyunak is,meg magamnak is,az enyémnek másnap már le is szakadt az egyik keze,és nevetségesen néztem ki benne,de mikor a várhoz mentünk nem vittünk esernyőt de nem is tudtuk volna használni olyan szük helyen kellett felgyalogolni,így felhúztam az esőkabát kezét is külön,csak tartanom kellett,a kezem meg csak ázott..):D
-szemöldökcsipesz,pár db fültisztító pálcika,körömvég fehérítő lakk(korrigálni,mert itthon francia manikűrt csináltam),fekete szemceruza/barna szemöldökceruza,ceruzahegyező,körömreszelő
-teaízesítő,cukor,citrompótló,teafilter
-cappuccino,Omnia "kutyulós" kávé:)

RUHANEMŰK:
-2melltartó(fekete,leopárdmintás),6zokni és 7bugyi(ezekből elég lett volna kb.a fele,mert ott ki tudtuk volna mosni,nem mintha olyan nagy helyet foglalna..)
-1pizsama(kék méhecskés)+1szabadidőfelső(ebbe aludtam mert kicsit hideg lett volna csak pizsibe)
-1papucs
-1mellény,1farmernadrág,1sportcipő,1velúr félcipő
-1pamutnadrág,1halásznadrág(nem kellett mert 7napból 4nap esett)
-1Nike szabadidőnadrág
-Reebook pulóver(vastag)
-Nike kabát(vékony)
-Cherokee fehér kapucnis pulóver(vékony)
-7db póló

AMIT FELVISZEK A BUSZRA:
-2db Fila táska(az egyikben kaja,a másikban a következő dolgok)
-kék csomagos Synergen törlőkendő(kedvencem)
-betét(9db),tampon(30db)+tartó,tisztasági betét(30db)+tartó
-a másik 1/2csomag papírzsebkendő
-Giordani Gold kistükör
-Nívea Fresh mini deo spray
-1db Nívea Soft mini testápoló minta
-kis tégelyes Nívea creme
-L'oréal Glam Shine szájfény
-ajakápoló(Cadeavera epres,ezt utálom,és Bebe Silky Vanilla ezt szeretem)
-fiskars olló
-1toll+1ceruza
-napszemüveg
-kézkrém(almás Essence)
-Fenistil gél
-szemüveg+szemüvegtok
-rágó,tic-tac
-MP3
-pokróc,kispárna
-sebtapasz,4db Rubophen,2db algopirin,AlgoflexM görcsoldó,széntabletta
-fekete válltáska
-személyi igazolvány,útlevél(ami oda már nem kell,svájcba úgy volt hogy kérik,de aztán mégsem kérték)
-betegkártya,adókártya
-pénztárca,pénz(forint és sok-sok euró)
-digitális fényképezőgép,elem,töltője
-1kiskanál
-2telefon+2töltő
-utasbiztosítás
-szállásfoglalást igazoló okmány.

3 megjegyzés:

  1. Olyan jó, hogy ezeket összeírtad :)) Nem sokára utazok, igaz még odébb, május végén Prágába :)
    Így nagy segítség majd mikor összeírom, hogy mi kell :)Mindig összeírom, de aztán valahogy nyoma vész a listámnak:)
    A Synergen- t a Rossmannban szoktad venni? Én a DM-es Ebelint használom :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!a következő bejegyzésemben a termékmintáimat is be fogom mutatni,hátha úgy könnyebb lesz majd eldönteni,miket vigyél magaddal.:)
    Örülök neki,ha tudtam segíteni,ezt a bejegyzésemet nézték meg eddig a legtöbben,az első részére kevésbé voltak kíváncsiak.
    Jó neked hogy mész,remélem én is eljutok idén.Prágában még nem voltam,biztos jól fogod magad érezni!
    A Synergen a Rossmannban van,igen, és 3nő van a csomagoláson,nekem bevált,a Dm-es Ebelin már kevésbé.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon hasznos bejegyzést írtál, nem csodálom a sok megtekintést.
    Én is remélem, hogy végre eljutok Prágába, tavaly már tervben volt, akkor elmaradt.
    Húú mesélj, mi gondod volt az Ebelinnel?

    VálaszTörlés