2011. április 9., szombat

Müller zsákmány

Ma a Müllerben jártam Kazincbarcikán.Sminkeknek szerettem volna tárolókat venni,de sajnos nem volt olyan ami tetszett volna.Így ezeket vásároltam helyette:



Nagyon szeretem a fürdősókat,a fürdőkristályokat,a fürdőolajokat és egyéb változatát,olyan jól esik egy fárasztó nap után elmerülni egy kád illatos vízben,gyertyafénynél....Ezekből a Kneipp fürdőkristályokból már vettem egyszer,nagyon finom illatuk van.Az egyik lótusz,jázmin,orchidea rizsolajat,a másik pedig pipacsból és kenderből nyert olajat tartalmaz és gondoskodik a jó közérzetről és a boldog pillanatokról.Érdemes kipróbálni,nekem bevált! 250.-/db és egyszeri fürdéshez elegendő.
Vettem még egy Carmex ajakbalzsamot is,ami tégelyesbe már van nekem.Eredetileg cseresznyéset vagy málnásat(!!)szerettem volna venni,de hát az előbbivel eddig még nem találkoztam(vajon hol lehet olyat kapni?),az utóbbit pedig még nem találták fel.:) Pedig milyen fincsi is lenne...málnás ajakápoló..kíváncsi lennék egyébként az összhatásra,a málna menne-e a mentolhoz.Bár ha a cseresznye is megy...nem tudjátok,melyik Müllerben lehet olyat kapni? 
Amúgy nem azért vettem meg,hogy a hiányzó készletemet pótoljam,hanem azért,mert az itteni Dm-ben 999.-ft az ára,itt pedig "csak" 585.-volt.
 Na és persze az elmaradhatatlan szappanok,mint gyűjteményem hiányzó darabjai.:)
Nem is tudom egyébként hogy mennyi szappanom van,azt hiszem utoljára tavaly számoltam,nem emlékszem pontosan,de olyan60-70közötti volt,és azóta már vettem is.Lehet hogy ez már beteges nálam..:)
Camay csokis szappan 135.-/db
össze-vissza már nem akarok mindenfélét a hajamra kenni,ezek is bekerülnek a termékmintáim közé,amik majd jók lesznek az utazáshoz/nyaraláshoz,már ha lesz olyan.:)

És végül pedig a kedvenc tusfürdő márkám: Duschdas.
Nagyon-nagyon szeretem őket,sajnos nem volt olyan ami a best-of számomra mégpedig a mandulás(Warm&relax),pedig már behozhatnák újra,én meg jól bevásárolnék belőle.Addig is itt vannak ezek: 
1.Duschdas Sehnsucht Südsee(magyar fordításban:vágyakozás a déli-óceánra) tusfürdő lótuszvirág-kivonattal(ez egy limitált kiadás,ezért vettem belőle kettőt.

6 megjegyzés:

  1. meghoztad a kedvem ahhoz h a Müllerbe menjek :) már vagy egy hónapja nem jártam ott :o úr isten :D

    Tetszik minden, amit vettél :)

    http://viktoriasstyle.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. jaj barcikán ?:) h-h idevalósi vagy?: )

    VálaszTörlés
  3. Nem barcikán lakom,hanem ózd mellett.:)
    Te barcikai vagy?

    VálaszTörlés
  4. Cseresznyés carmex-etó nem lehet itthon kapni, csak külföldről lehet rendelni. Ha jól tudom.

    VálaszTörlés
  5. Hát akkor egyenlőre nem lesz,én tavaly néztem Ausztriában Dm-ben,Müllerben és Ihr Platz-ban is,de egyikben sem volt cseresznyés.:(

    VálaszTörlés