2011. április 14., csütörtök

Márciusi kedvencek




Cappy Sárgabarack: egyszerűen imádom.Nagyon finom az íze,behűtve a legfinomabb.A szomjamat sajnos nem nagyon oltja,de én így is szeretem.Talán csak annyi hátránya van,hogy drága és hamar elfogy.:)
Dove original izzadásgátló dezodor: régóta használom és gyakran újravásárolom ezt a dezodort annyira megszerettem.Érdekes egyébként,hogy általában a fújós dezodorok nem jönnek be nekem,mivel bármelyiket próbáltam eddig,egyik sem védett az izzadástól,de ez a dezodor igen.Az illata egyszerű és olyan "tiszta",kellemes púderes,és tartósabb is mint az illatosított társai.Aki nem szereti a túl illatos dolgokat,az biztos szeretni fogja.
Alverde Heilerde iszapos arclemosó: ha valaki kipróbálná,annak előre szólok:büdös!:) De azért nem olyan elviselhetetlenül. Viszont cserébe látványosan szebb,egyenletesebb a bőröm tőle,kevésbé zsíros vagyis jól mattít,és a bőrpírt is csökkenti.Engem meggyőzött,ezért úgy döntöttem ezen termékcsalád többi termékét is megveszem.Összességében azt mondhatom,hogy egy nagyon jó kis termékről van szó,nem is túl drága,érdemes kipróbálni!
Duschdas Vitamine&Pflege tusfürdő: a hónap kedvence,Müllerben vettem még tavaly,igazi kis tavaszi-nyári illat,vitamin&tej kivonattal.Mikor legutóbb a Müllerben jártam,kerestem ezt a tusfürdőt is de már vagy nem lehet kapni,vagy megújult a csomagolása.Az illata olyasmi mint a Schauma Szupergyümölcs&Vitamin termékcsaládnak,legalábbis szerintem.
Christina Aguilera edp:nagyon finom illat,tartós,nőies.A By Night nevű illata is tetszik,és azt is szeretném megvenni.
Nívea Visage ápoló arctonik: szerintem ezt a tonikot nem kell bemutatnom,hiszen biztos sokan ismeritek és szeretitek,véleményem szerint.Kellemes,finom illat és nem irritálja a bőrt,mivel alkoholmentes.
Schauma Selymes Fésülés hajápoló spray: ezt nemrég vettem,de rögtön a kedvencemmé vált.Nem nehezíti el a hajamat,és nagyon jó illata van.
Calipso Natural scrub speciális peeling szivacs: nem olcsó termék,talán 1100.-ft volt,nem tudom pontosan,de nagyon jó dolognak találom.Szerintem semmi szükség nincs drága bőrradírokra,ezért én inkább ezt használom helyette,vagy a macis szappant.
Nívea baby Soft&Cream nedves törlőkendő: nagyon finom illata van,a bőröm is szereti.
Lipton zöld tea: mióta nem iszom kávét,nagyon igénylem ezt a zöld teát.Az elmúlt hónapban különösen sokat ittam belőle.
Balea ajakápoló(aloe vera): az igaz,hogy mindig újra kell kenni,de én akkor is szeretem.
Milka Tender Tej alpesi tejcsokoládéval mártott,tejkrémmel töltött piskótatekercs: nagyon finom.
Szezámmagos ropi: mostanában elég sokat megettem belőle.
Nobilis aszalt áfonya:az aszalt gyümölcsök közül a kedvencem.
Douwe Egberts Kid 3in1 azonnal oldódó vanília és tejeskávé ízű cikóriakávé specialitás gyermekeknek: igyekszem a cappuccino-fogyasztásomat is leredukálni,és teljesen átállni a teákra,de ez olyan fincsi hogy néha azért megiszok belőle egy-egy csészével.

5 megjegyzés:

  1. a christina parfümöket imádom! megvettem mindet (a régi kollekcióból is) és nekem is ez akedvencem, ami a képen van :) a legújabb is jó csak nem tartós :(

    ó és a CAPPY!!! ma vettem két üveggel, imádom :D


    viktoriasstyle.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Az én bőrömön tartós ez a parfüm.:)

    VálaszTörlés
  3. Megkérdezhetem, hogy miért szoktál le a kávéról? Én soha nem akarok, mert nagyon szeretem az ízét...

    VálaszTörlés
  4. Húú...hát én tulajdonképpen több okból kifolyólag.A legfőbb ok a fogínyem gyulladása volt,meg úgy vettem észre hogy míg kávéztam,sokkal kevésbé kívántam a vizet mert nem voltam annyira szomjas ezáltal a közérzetem is rossz volt,meg fáradékonyabb is voltam...napi 3kávé után el lehet képzelni.Nem beszélve arról,hogy feszültebb,ingerlékenyebb is voltam,ezért máról holnapra eldöntöttem hogy nem iszom többé csak cappuccino-t,aminek még az íze is jobb.:)

    Ezt mindenki maga tudja,hogy le akar-e szokni vagy nem.

    VálaszTörlés
  5. Amúgy szeretem az illatát,de már nem tudnám meginni.
    ...de azért halkan megsúgom,hogy külföldön egy jó kávézó előtt való elhaladás alkalmával azért szívesen betérnék egy jó kávéra...:) de már nem szoknék vissza rá!

    VálaszTörlés