2011. május 8., vasárnap

Hajformázók

Most megmutatom nektek azokat a termékeket,amikkel formázni szoktam a hajamat.
Mivel nekem göndör hajam van,ezért egy kicsit több időt igényel az ápolása,és elég sok időmbe telt mire megtaláltam azokat a hajápolási illetve hajformázó termékeket,amik beváltak,ezért rengetegféle terméket próbáltam ki,aztán bosszankodtam hogy ezt is minek vettem meg,ez sem jó meg az sem jó,hiszen tudjátok hogy sok idő mire az ember megtalálja azokat a termékeket amik a legjobbak számára.Nyilván,mivel mindenkinek más az ami beválik.
Tulajdonképpen nem is tudom,miért van nekem szükségem ilyen sokféle hajformázóra,de ezeknek annyira bejön az illata és a hajam is szereti ezeket a termékeket,hogy úgy gondoltam megosztom veletek is,hogy nekem az évek során kipróbált formázók közül melyek azok,amik napi használatban vannak nálam.Persze csak mértékkel,elvégre nem az a cél,hogy gyorsabban zsírosodjon a hajunk.:)

HAJLAKK




-Schwarzkopf Taft Straight&Glossy (egyenes&fényes):
a kedvenc hajlakkom!Ez egy hármas erősségű hajlakk,könnyen kifésülhető a hajból,és mégis egész nap tart.Nem ragad tőle a hajam,nem irritálja a száraz,érzékeny fejbőröm és az illata is nagyon jó.
-L'oréal Elnett Satin:
ez a második kedvencem!igazából nekem ez a hajlakk azért is tetszik,mert ez egy olyan hajlakk ami rendkívül finom és fésülés hatására eltűnik,így a hajam tisztának,puhának és fényesnek érződik.Nem egy olcsó lakk,de nagyon jó és szerintem megéri az árát.
-Gliss Kur Glanz Tonic hajfény:
ez sem egy olcsó termék,de jó lenne ha lenne belőle nagyobb kiszerelésben,mert eszméletlenül jó illata van,és a hajamat sem nehezíti el,illetve tényleg szép fényt ad a hajnak.2féle változata van,az egyik száraz,igénybevett hajra,a másik pedig(ami sajnos csak külföldön kapható,legalábbis én még itthon nem láttam)festett/színezett hajra való.

HAJHAB
Minden hajhabot nedves hajra használok,a hangulatomtól függően mikor melyikhez van kedvem,a következők amik beváltak:



-Schwarzkopf Taft kétféle:Straight&Glossy illetve Cashmere Touch
-Nívea Diamond Gloss:ha egy kis csillogásra vágyom...
Kevés kell belőle,mint a habok többségéből,mert nagyon megkeményíti a hajat,ezért csak mértékkel használjuk!

HAJZSELÉ,HŐVÉDŐ SPRAY



-Nívea Diamond Gloss hajzselé:nagyon jó tartást ad és láthatatlan marad a hajon.Száraz vagy nedves hajra szoktam használni.Nagyon jó illata van,és kb.életem végéig elég lesz,ugyanis ebből is keveset használok.
-Schwarzkopf got2be guardian angel hajvédő spray:törölközőszáraz hajra szoktam fújni,és egy kicsit megszárítom a hajamat,és csak azután vasalom ki a hajam.Azt nem tapasztaltam,hogy védi-e a hajamat a hőtől,én valójában a csomagolása miatt vettem meg és az elején ugyan nem tetszett az illata,de aztán megszerettem ezt a terméket is.

HAJÁPOLÓ SPRAY




-Gliss Kur könnyű pumpás hajpakolás:ezt azért vettem meg,mert az illata ugyanolyan,mint a mini Gliss Kur Glanz Tonic hajfényé,amit szintén nagyon szeretek.:)Törölközőszáraz hajra kell fújni,de én száraz hajra is szoktam használni.Természetesen nem az egész hajhosszra,hanem csak a hajvégekbe masszírozom bele.
-Nívea regeneráló hajápoló száraz/igénybevett hajra:sajnos már nem gyártják,pedig egész jó kis termék.
-L'oréal Elvive Full Restore kondícionáló spray:ez már elég régóta a kedvencem.
-Schwarzkopf Schauma Selymes Fésülés hajápoló spray:ez nemrég jött be hozzánk is,és szerintem ennek van a legjobb illata a Schauma-k közül,így elég hamar a kedvencemmé vált ez is.

HAJVÉDŐ/HAJÁPOLÓ TEJ



Nívea Lockenbalm Flexible Curls illetve L'oréal Elvital hajápoló tejek:ezeket nem csak a hajvégekre szoktam használni,hanem kb.a hajam közepétől haladva egészen a hajvégekig.

HAJVÉGÁPOLÓ OLAJ,KRÉM



-L'oréal Elvital Kera-Protein hajkrém:behozhatnák már kis hazánkba is,mert ha egyetlen terméket kéne választanom akkor ezt választanám mert ez annyira de annyira jó termék,hogy ennél jobb talán nincs is.És az illata...!
-L'oréal Elséve tükörfény hajvégápoló olaj:teljesen száraz hajra használom,és nagyon szeretem mert olyan jó puha és finom illatú lesz tőle a hajam.Az egyetlen negatívum számomra benne az az olajos állaga,de az illata kárpótol mindezért.
-Gliss Kur folyékony hajvégápoló:kétféle is kapható,az illatában nem igazán érzek különbséget,törölközőszáraz vagy száraz hajvégekre használom,ha nagyon száraznak érzem a hajvégemet,szeretem!

Lehet hogy egy kicsit túlzásba viszem,hogy ilyen sokfélét használok de ragaszkodom mindegyikhez mert mindegyik bevált!
A párom szerint pedig akkor a legszebb a hajam amikor hajmosás után nem kenek rá semmit.:)

2 megjegyzés:

  1. hűha, jó sokféle hajformázót hazsnálsz, én általában nem szoktam formázókat kenni,mert elnehezíti, és könnyen zsírosodóvá tezsi a hajamat. neked nincsenek iylen gondjaid?

    VálaszTörlés
  2. :) Nekem ez azért nem okoz gondot,mert mindig csak picikét használok mindegyikből,olyan is van,mikor csak megmosom samponnal és csak a végeit fújom be vagy masszírozom bele az olajat.Lehet hogy rám romlanak így,remélem nem.:)

    VálaszTörlés