2011. május 22., vasárnap

Tavaszi cuccok

Nagyon jó idő van,itt a nyár és úgy gondoltam ideje felújítani a ruhatáramat ilyen kis nyári felsőkkel,nadrágokkal.
A következő ruhadarabokat mostanában vettem:

1. Világos szürke tunika: az elején díszkövekkel és letűzött/levarrt hajtásokkal,amik nagyon bő fazont kölcsönöznek ennek a tunika fazonú topnak.


Tunika: Nyero Fashion 1600.-
Nyaklánc: F&F 1490.-
Nadrág: Xoxo (fölső is van hozzá,együtt 18.000.-körül volt)

2. Fehér top nyomott mintával :a szegeccsel kirakott betű nagyon ötletes megoldás,csak nem tudom mennyire maradnak majd rajta többszöri mosás után.Az alsó része pedig fodros.

s

 

                                                 Top: Stile Pronto Moda(olasz márka) 2200.-
3.Fekete sztreccs nadrág(rákerestem és így kell leírni:D ):hát ezt a nadrágot felvéve inkább hagyjuk,az ágyon jobban mutat.Most jövök rá egyébként hogy a fogyókúrával sehogy sem haladok,olyan mintha el sem kezdtem volna,kb.2hétig bírtam..De ezt a nadrágot már csak azért is megérte megvenni,mivel majd ösztönözni fog-remélem- abban,hogy sokkal több zöldséget és gyümölcsöt,illetve vizet fogyasszak...:) ..hmm! mennyivel jobb így leírni a dolgokat!

 Nadrág: Aura.via 2300.-

4.Világoskék farmer halásznadrág: mostanában nem szeretem a sötétkék színűeket,igyekszem majd beszerezni hosszú nadrágokat is világoskék színben,mivel nincs olyan túl sok belőle.



Farmer halásznadrág: 1900.-helyett: 1490.-
Úszógumi: sok evés és kevés torna eredménye :))

5. Először egy kicsit drágállottam de mivel nagyon tetszett,megvettem a fekete sztreccs nadrághoz a következő hosszított fazonú felsőt,ami mini ruhaként is viselhető.



Felső:Kula fashion 3000.-
Nyaklánc: F&F 1290.-
Öv: nem a ruhához volt,még régebbi vásárlásom során vettem

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók :D és jól állnak. nagyon csini vagy. Hogy a diétától vagy sem azt nem tudom de az vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Ó köszi!Biztosan nem a diétától,mert azt kb.2hétig bírtam.Tegnap is éppen strandon voltam,készültek fényképek is,de nagyon durvák!:)
    A ruha eltakarja a dolgokat,azért nem látszik annyira...

    VálaszTörlés