2011. november 12., szombat

Kedvenc parfümjeim

Most megosztom veletek az én legkedveltebb illataimat.

Sokszor elhatároztam már,hogy egyfélét használok csak,de mindig van 1-1 új,ami megtetszik...:)
Jelenleg ez a 8 féle parfüm van használatban nálam,mindet szeretem így felváltva használom őket,mikor melyikhez van kedvem.
1.DKNY :ez az a parfüm,amiből már a 4.üveggel fogyasztom,nem tudom megunni.Még az sem érdekel,hogy kb.minden 5.nőn ezt érzem.Sok évvel ezelőtt azt hiszem az Elle újságban egy illatosított oldalon figyeltem fel rá,és akkor eldöntöttem ha pénzem lesz,veszek egy ilyet. :)Nagyon tartós az illata,még másnap is érzem saját magamon.
2.Calvin Klein Truth :az egyik barátnőmön éreztem először ezt az illatot,és már akkor eldöntöttem nekem is kell egy ilyen(persze,neki meg egy DKNY kellett volna),ez is egy abszolút nőies parfüm és az illata is sokáig érezhető.
3.Christina Aguilera :imádom!!!Nem érdekel hogy a csaj milyen,vagy milyen nem,úgy sincs a világon semmi köze a dologhoz azon kívül hogy ráírták a nevét az üvegre,és fizettek neki egy jó kis összeget.Tetszik az illata és kész!Elég tartós illat ez is.Külföldi blogokban áradoztak róla a csajok,hát persze hogy nekem is kellett egy ilyen...ismeritek ugye,ezt az érzést?;)
4.Bvlgari Omnia Crystalline :Tisztaságillat..azt hiszem,ez a legjobb szó rá.Nem tolakodó,hanem finoman elegáns.Abszolút kedvencem,ami azt jelenti hogy ha elfogy,nagy valószínűséggel újra fogom vásárolni.Ahhoz képest hogy edt,elég tartós.
5.Gabriela Sabatini Private Edition :azoknak ajánlom,akik nem akarnak több ezret parfümre költeni.Közepesen tartós,én hétköznapokra használom inkább.Nem rossz parfüm,de én nem venném újra.
6.Avon Incandessence :nagyon kellemes,virágos illat egy tetszetős üvegben.Az Avon parfümjei közül szerintem az egyik legjobb,és nem túl drága viszont tartós.Szerintem mindennapi viselet,munkába vagy alkalomra is megfelelő.
7.Avon Far Away Dreams :ezt is külföldi blogokban láttam hogy sokan szeretik,ezért vettem meg és nem csalódtam,nekem tetszik az illata,szerintem kellemesebb mint a Far Away nevű társa.
8.Exclamation :ez tuti hogy mindig a kedvencem marad,édes illat és abszolút tartós.Amint látjátok,2üveggel is van belőle.:)


2 megjegyzés:

  1. A Gucci Rush2 nekem is megvan, de már nagyon meguntam, most Paco Rabanne Lady Million-t használom, de az örök kedvenc D&G-Rose The One
    Egyébkétn a DKNY-nak melyik illata ez? mi a neve?
    én csak a férfi parfümjét szagoltam, de az valami isteni, hasonlít rá egy kicsit csak nőibe?

    VálaszTörlés
  2. A Paco Rabanne Lady Million parfüm nekem is tetszik,csak nekem túl drága,sajnálok annyit kiadni egy parfümért,meg hát elég sokan használják már azt is.Talán majd ha fogyogatnak a parfümjeim..:)
    Itt meg tudod nézni a DKNY-ról(meg sok más parfümről is)a véleményeket,többek között az enyémet is.:) http://www.illatfelho.hu/dkny-517
    Meg a krémmánia oldalán is vannak vélemények.A parfümnek ez a neve:Donna Karan:DKNY Nagyon nőies illat,csakúgy mint a Bvlgari parfümök is,a férfi változatát nem ismerem,de én úgy gondolom,hogy hasonlítanak egymásra.

    VálaszTörlés