2011. június 5., vasárnap

TAG

Citromhabnál láttam ezt a tesztet,gondoltam én is kitöltöm.


Név: Nemes Anita
Piercingek: nincsen,viszont másokon tetszik a köldök piercing,de magamnak nem tetetnék be ugyanis félek a tűszúrástól.
Tetoválások: nincsenek
Magasság: 159 cm
Cipőméret: 37
Hajszín: eredetileg sötétbarna,de amióta festve volt kb.középiskolás korom óta amikor is szőke voltam több éven keresztül,na azóta az eredeti hajszínem nem kaptam vissza hiába növesztettem le a hajam(amit egyébként sötétbarnára festve oldottam meg),így maradt világosbarna.
Szeplők: nincs rajtam,de van akin tetszik.
Mottó: -
Szerelem: van,volt,és remélem hogy lesz is
Szeretnél valahol máshol élni? Igen, mindig is szerettem volna valami nagyobb városban,akár a fővárosban is,de eddig mindig csak rövidebb ideig jött össze,hosszabb távon nem bírtam anyagilag.
Úgy gondolod, attraktív vagy? hmm..a párom annak lát szerintem :D
Milyen sampont használsz? régen gyakran váltogattam,mostanában a Schauma és az Elseve az amit szeretek.
Mitől félsz? a jövőtől,lesz-e munkám,miből fogok megélni,és mivel már édesapámat elveszítettem,anyukám elvesztésétől legfőképpen.
Szereted a hullámvasutat? még sosem ültem hullámvasúton,és nem is szeretnék. 

Az utolsó...
Film, amit láttál?  Édesek és mostohák
Film, amit megvettél? fogalmam sincs
Szám, amit hallottál? Kocsis Janika lakodalmas zenéit hallgattam az előbb.
Szám, amit letöltöttél? nem szoktam számokat letölteni,nem szabad! :)
Személy, akit felhívtál? a barátom
Személy, aki felhívott? az is a barátom volt
Tv műsor, amit láttál? Frizbi Hajdú Péterrel

Személy,akire gondoltál? a barátom,én mindig rá gondolok.. :)

Kedvenc...
Legyen: ?..ezt nem értem de mindegy, legyen akkor az almás palacsinta
Dolog: az emléktárgyaim
Sport: tenisz
Ruhák: szoknyák, cipők
Film: Viasztestek
Autó: Peugeot,Chevrolet
Sorozat: néha a  Barátok közt megy háttérzajként :),régebben imádtam nézni a német sorozatokat,pl.Derült égből család,A klinika,Jó idők,rossz idők stb..megy valami ilyesmi mostanság?


Előfordult már...
Hogy sírtál egy fiú miatt? igen,elég sokszor fordult már elő velem ilyesmi
Hogy sírtál egy lány miatt? hú hát most erre nem tudok mit válaszolni,talán igen
Hogy hazudtál? igen
Hogy verekedtél? nem
Hogy letartóztattak? Úristen micsoda kérdések,nem!!
Hogy találkoztál valakivel az internetről? igen

Hányszor...
Voltál szerelmes? most is az vagyok,ez előtt pedig csak egyszer voltam igazán szerelmes
Tört össze a szíved? Én mindig minden kapcsolatot úgy éltem meg, hogy nagyon összetört a szívem,nagyon fájt,de így utólag visszagondolva rájuk már nem olyan súlyos a dolog..de akkor annak tűnt.
Törted össze más szívét? Ezt mások tudnák megmondani,de talán kétszer
Csókoltál meg lányt? még nem..:)
Szerepelt a neved újságban? nem tudok róla


Az utolsó...
Könyv, amit olvastál? Lakner Artúr:Édes mostoha
Személy, akitől e-mailt kaptál? a barátomtól
Személy, akitől levelet kaptál? T-Home :)
Személy, akitől jövedelmet kaptál? a Polgármesteri Hivataltól :)..illetve nem is,mert anyukámtól is kaptam ma némi "jövedelmet",ha ez annak számít.
Alkalom, amikor együtt vacsoráztál a családoddal? nem szoktunk együtt vacsorázni,a fogyókúra miatt meg mostanában amúgy is kihagyom.
Dolog, amit vettél? kivi,narancs,alma,banán,joghurtok és saláták.Ja, meg öntetet a salira.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése