2010. december 22., szerda

Hajápolás

Hát akkor vágjunk bele!...
Elsőként kezdeném azzal,hogy én mivel ápolom a hajam.
Az én hajam hátközépig érő,természetes göndör,ebből kifolyólag nehezen kezelhető.
Rengetegféle sampont,illetve hajformázót kipróbáltam már,és sok tapasztalatot gyűjtöttem ezáltal.De még nem eleget.(Ezt azért írom,mert egyre inkább kezdek a természetes dolgok felé fordulni,vagyis szeretek tiszta,vegyi anyag-mentes kozmetikumokat is kipróbálni.)
De azért még mindig van pár olyan termék,ami bevált nekem így nehezen mondanék le róla.
Szóval jöjjenek most azok a hajápolási termékek,amik nekem beváltak:

1. Sampon,balzsam,hajpakolás.
  -Schauma sampon és balzsam: ebből a márkából már az összeset kipróbáltam,de két fajtája ami nagyon bevált,az a B5 Pro-Vitaminos,illetve az Egyenes&fényes(lila csomagolású).Felváltva használom,mikor melyikhez van kedvem.Tetszik az illata és selymesen puha hajam lesz tőle.Az előbbi sajnos csak Müllerben kapható,de ha arra jártok,akkor feltétlenül próbáljátok ki,mert én még nem szerettem így egy terméket sem,de ezek nagyon jók!Bár lehet hogy ezek sem válnak be mindenkinek,nekem mindenesetre igen.

  -Loreal Elseve sampon és balzsam: ez az a márka,amit én éveken keresztül használtam,és ez is bevált,bár tele van káros összetevővel,de én azért nehezen válok meg tőle.Amiket én ezek közül használok,szintén két fajtája,a Regenium,illetve a Kera protein.Az utóbbi sajnos szintén nem kapható már Magyarországon(pár évvel ezelőtt még lehetett),de még csak a Müllerben sem.Én ausztriai nyaralásom alkalmával vásároltam egy Müllerben,azt hiszem 3,5euro volt darabja.Nagyon tetszik az illata.

  -Garnier Naturals tojás sampon: ez a legújabb szerzeményem,amit egy itteni 100ftos boltban vásároltam,de csak egy darab volt belöle.Azóta sem kapok olyat..finom illat,puha,selymes tapintású haj..hmm nagyon kellemes!Nem tudom Magyarországon miért nem kaphatók ezek a termékek,pedig itthon is kapható jó pár fajtája de illat szempontjából ez a legjobb,a többinek közel sem olyan jó az illata.Balzsam sajna nem volt hozzá.

  -Loreal Elseve Full Restore kifésülő spray-balzsamját használom,illetve ennek a hajpakolását.Ennek tetszik legjobban az illata,és a hajamat sem nehezíti el.


   -Serical Milk Protein Hajpakoló krém: ezt a pakolást először egy youtube videóban láttam,de azóta már több internetes blogban is telálkoztam vele,és sokan dicsérik,én sem vagyok ezzel másképp,egyszerűen fantasztikus.A hajamat különösen  fénylővé és puhává teszi,és  könnyen kifésülhető lesz tőle.Különösen igénybevett hajra ajánlott.Nem kell belöle sok,így sokáig elég az 1000ml-es tégely.Én fodrászkellékes boltban vettem 910ft-ért.Szóval úgy döntöttem, hogy a balzsamokat is elfogom hagyni és csak ezt fogom használni.Finom kókuszos-tejes illata van,de megvettem a zöld színűt is,annak inkább olyan gyógynövényes illata van,de az sem rossz.Az utóbbi törékeny és száraz hajra való.




2. Hajformázó termékek.

  Amiket én használok:
-Loreal Elseve Kera Protein hajkúra
                                  
- Nivea Lockenbalm Flexible Curls hajkrém
(erröl majd bővebben is írok)
                                  
-Taft Straight&Glossy hajhab,hajlakk


-Gliss Kur oil nutritive folyékony hajvégápoló

3 megjegyzés:

  1. imádom azt a hajpakolást!
    szerintem aki kipróbálja, nem tudja letenni:)
    és a gliss kur is kb az egyik kedvenc hajápoló termékem:)

    VálaszTörlés
  2. És te minden fajtáját próbáltad már,vagy csak a kéket?nekem még csak 3féle volt,de a gyümis is tervbe van véve!:-)
    Nekem sajna nem jött be a Gliss Kur mint sampon,a fújósak sem,de a hajvégápolója igen.Az nagyon jó!

    VálaszTörlés
  3. én csak a kéket, imádom ezt a tejes-kókuszos illatot:)

    VálaszTörlés